WE ARE WHAT WE ARE

WE ARE WHAT WE ARE

niedziela, 21 lipca 2013

People=shit

Tak bardzo wszystkiego kurewsko dość.

Okropnie dość.

To takie okropne uczucie.


Mam wrażenie jakby wszyscy którym chcę pomóc jej nie chcieli. Tak jakby chcieli kurwa mieć te swoje pieprzone problemy. każdy czegoś szuka. niektórzy chcą wykorzystywać, inni chcą być wykorzystani.

Moje wkurwienie dziś dość się podniosło.

Nie wiem czy M. ma na mnie aż tak wyjebane, ale w chuj źle się poczułem jak nawet sie ze mną kurwa nie pożegnał. a t. na własne urodziny tylko zawitała praktycznie i spieprzyła. wszyscy mnie dziś wkurwiali.

No może oprócz MM. który zawsze jest w chuj zabawny, i P. P. jest kochana i dała mi pieniążki na bilet do Martynki. Tak bardzo chcę do niej. Tylko przy niej troszkę odzyskuję siły, i troszkę wraca mi pozytywne nastawienie do życia.

Nie to co teraz.


To takie okropne uczucie.

Tak bardzo wszystkiego kurewsko dość.

I wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz