WE ARE WHAT WE ARE

WE ARE WHAT WE ARE

piątek, 26 lipca 2013

How low, how low, how low will you push me

Jest kurewsko źle. strasznie źle. czuję że wgl nie jestem sobą.


Ojej. zapomniałem leków.


no kurwa. a ja się zastanawiałem czemu się tak wkurwiam .



I znowu wszystko rozpamiętuję.

Kiss my gentle burning bruise 
I'm lost in time 
And to all the people left behind 
You are walking dumb and blind, blind

Szczerze mówiąc mam wrażenie jakbym już totalnie stracił M. tak. może pieprzyć że jestem dla niego ważny i takie tam. ale trudno mi w to uwierzyć kiedy czuję sie jakby spotkanie ze mną było łaską. trudno mi w to uwierzyć że w marcu tego roku zdradził t. zdradził kurwa.
jakby niby wtedy z nią był.

Właściwie nawet bym sie już nie zdziwił.


Nie mam już do niego siły.



Do nikogo.



Już godzinę trzymam te pieprzone łzy.


Jeszcze chociaż pół.

Ona już idzie spać.
Więc chociaż 15 minut.

Czuję się jakbym czekał dwa tysiące lat. na dzień w którym będę mógł się otrząsnąć. mam nadzieję że nie jest daleko.

I am wandering right through existence 
With no purpose and no drive 
'Cause in the end we're all alive, alive


1 komentarz:

  1. Bądź silny, dasz sobie kurwa radę.
    Nie rozmyślaj tak, bo czasem to się źle kończy. Źle odbierasz czyjeś zachowanie, wydaje Ci się, że ktoś ma Cię w dupie, a tak naprawdę może mu cholernie na Tobie zależeć.
    NIE PŁACZ KURWA, JESTEŚ ZAJEBISTY, WSZYSCY CIĘ UWIELBIAJĄ I DASZ RADĘ, ROZUMIESZ? Tylko w to uwierz.
    Proszę...

    OdpowiedzUsuń