WE ARE WHAT WE ARE

WE ARE WHAT WE ARE

niedziela, 1 września 2013

Somebody mixed my medicine

Cierpisz tam gdzie śpisz 
i śpisz tam gdzie leżysz 
Teraz jesteś w dołku 
i zaraz będziesz płakać 
Masz kobietę po lewej 
i chłopaka po prawej 
Zaczynasz się pocić więc 
Przytul mnie mocno



Michał mnie dziś wystawił. znowu. było mi dziś okropnie smutno. i nie pojechałem do Martynki. bo jestem okropny i mi okropnie smutno.

Wczoraj wziąłem leki nasenne. no i 5 tabletek melatoniny. wkurwiłem się. w końcu się nie budziłem w nocy. ale co z tego jak potem o 7 już i tak sie budzę.


Przedwczoraj wyszedłem z Zagórza. Jeśli będę potrzebował to tam wrócę.

I tak się skończył okres wakacji. Skończył się ten okres nostalgii i znudzenia. zaczyna się nowy okres. ale czym się będzie niby różnił. czuję jak leki zaczynają działać i powoli tracę panowanie nad oczami. ale jeszcze na moment, na sekundę.

a potem się położę i i tak nie będę mógł zasnąć....

Ktoś pomieszał moje leki 
Nie wiem na czym jadę 
Ktoś pomieszał moje leki 
Kochanie teraz wszystko stracone 
Ktoś pomieszał moje leki 
I ktoś jest znowu w mojej głowie 
I ktoś pomieszał moje leki, znowu, znowu


Właśnie. I ktoś jest znowu w mojej głowie.


I znowu wszystko się rozpada. spala się. płonie bez ognia. po prostu się rozpada w przestrzeń.



To sen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz