WE ARE WHAT WE ARE

WE ARE WHAT WE ARE

wtorek, 11 czerwca 2013

Try this trick and spin it, yeah

Ojej

Dzisiejszy dzień był całkiem fajny. tak w chuj się stęskniłem za M. i dziś się z nim spotkałem.
Jeju. przez te pare godzin cały czas chciałem się na niego patrzeć i przytulać bez końca.

I było mi tak smutno jak widziałem jego pełne smutku oczy.

I jestem głupi, bo odruchowo zdjąłem przy nim bluzę, i widziałem jak patrzy na maje łapki, i głupio mi było i agagjioagjaig. wszystkich ranię .-.

Tak strasznie lubię jak się uśmiecha.


I ostatnio w chuj bez przerwy mam ochotę przytulać Hernes .-. tak jakoś .-.
I C. i R. i i i i i wszystkie literki alfabetu wgl.

Kupiłem dziś rozpychacze 12mm .-. i nie wiem co mam pisać. jestem nudny. i gruby .-. i głupi >.<

Ojej ><

2 komentarze:

  1. Urocze. :)
    Oejeje, zaprzeczam! Nie jesteś!!!
    Bla bla, Nie pierdol głupot.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże Himi nie pierdol... Jesteś jedną z najbardziej zajebistych osób jakie znam, na prawdę... Jesteś inteligentny i da się z tobą pogadać na każdy temat, twoje życie nie udowadnia twojej tezy że jesteś głupi, a gruby na pewno NIE jesteś

    OdpowiedzUsuń