WE ARE WHAT WE ARE

WE ARE WHAT WE ARE

środa, 12 czerwca 2013

The heart in me. But I'm still so sad.

Czemu moim znajomym jest tak smutno... a ja jestem taki chujowy, nie wiem jak mogę im pomóc.

Dziś paliłem sobie po szkole i przechodziły jakieś 3 osoby w równoległych klas i zaczęli krzyczeć pozer pozer, aż chciało mi się śmieć. fajnie że gówno wiedzą o moim życiu.

ale potem sobie myślałem o sobie i doszedłem do wniosku, że jestem strasznym pozerem. moim znajomym jest tak w chuj źle i mają takie straszne w chuj problemy. a ja tylko próbuje być fajny i wgl. albo jestem w
chuj smutny i przez moim znajomym jest jeszcze gorzej, choć nie wiem nawet co mi jest. myślałem o tym co mi powiedziała druga psychiatra. powiedziała mi że to co słyszę i co widzę tylko sobie wymyślam.
a jak to prawda? tylko sam siebie oszukuję po potrzebuję uwagi...

ugh... jestem pieprzonym pozerem.


i próbuję przejść na dietę 1000 kalorii, bo nie uda mi się wgl nie jest, bo to tylko wzmaga napady objadania się. ale nie chcę mi się za bardzo liczyć kalorii. to żałosne.
Nawet nie chce mi się ćwiczyć. ja pierdolę.


O jak ja kocham to miejsce, tu jest tyle policji i czuję się bezpiecznie
O jak ja kocham to miejsce! Wrócimy tu jeszcze!

Zrobiłem sobie dziś smileya, tak o, bo się nudziłem. i tak nigdy nie będę wyglądał tak jakbym chciał.

Ja chcę mieć kontrolę.
Chcę idealnego ciała.
Chcę idealnej duszy.
Chcę, byś zauważyła,
Kiedy mnie zabraknie.
Bo jesteś cholernie wyjątkowa,
Ja chciałbym być wyjątkowy.

Ale ja jestem świrem, ja jestem dziwakiem,
Co ja tu do cholery robię?
Ja tu nie pasuję.

Ja tu nie pasuję...


Wszyscy są tak cholernie smutni... R., C., H., M., E., S., A., O., P., wszyscy są cholernie smutni i chce mi się przez to kurewsko płakać...

i pękłem. a już tak długo nie płakałem.

Żałosny. Jesteś żałosny.

Ugh. a już mi dobrze szło. nie ważne.



Ktoś mi kiedyś powiedział,
że spadające gwiazdy to tak na prawdę
papierosy, które upuszczają anioły,
zanim Bóg będzie mógł zauważyć, że palą.

3 komentarze:

  1. Jeju, Adrian nie jesteś chujowy. Nie mów tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie jest idealny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, czasem wystarczy, że po prostu jesteś obok c:
    I przestań mówić, że jesteś chujowy i gruby, bo kurwa nie jesteś.
    I nie jesteś pozerem. To normalne, że jak człowiek sobie nie radzi, to to zakrywa pod taką maską. Tak działa ludzka psychika. I think so ._.
    I pamiętaj, że dużo osób chce Ci pomóc. Musisz tylko im na to pozwolić.
    I NIE PŁACZ KURWA.

    OdpowiedzUsuń