WE ARE WHAT WE ARE

WE ARE WHAT WE ARE

czwartek, 15 maja 2014

Łapacz snów

Chciałbym się popłakać, poczuć jak cały stres smutek i żal ze mnie schodzą. poczuć że jest mi lepiej po tym jak się wypłakałem. Nie umiem się doprowadzić do łez.


Jest tak tragicznie. Szkoła mnie wyniszcza. Chcę być chudy.
Kocham Martynkę tak strasznie, boże jak jej to pokazać, jak ja mam ją zatrzymać. Nie wyobrażam sobie życia bez niej. Co ja mam robić. czemu zawsze jak coś robię i się staram to potem jest coraz gorzej. Czemu nie mogę się uczyć. Czemu kurwa mać nie jestem w stanie niczego zrozumieć. czemu chce się tak strasznie rozpłakać. Czemu czuję że nie wiem komu o tym wszystkim powiedzieć. Czemu zawsze wszystko zjebię. czemu znowu zrobiłem trzy malutkie kreseczki. czemu się tak strasznie boję i martwię i stresuję i złoszczę. czemu świat się rozmazuje w moich oczach. czemu kurwa mać jestem taki okropny nie miły agresywny chamski i ogólnie zjebany. czemu kurwa mać chce sobie wbić nóż w głowę.

1 komentarz: