WE ARE WHAT WE ARE

WE ARE WHAT WE ARE

poniedziałek, 4 listopada 2013

Nobody wants him. They just turn their heads.

Obudziłem się o 2:30. przekonany że Hernes nie żyje. nie wiem czemu. wydawało mi się że w nocy się z nią spotkałem i że ktoś ją zabił. i bałem się wszystkiego wokół. poszedłem do babci. dała mi leki. obudziłem się o 3:30 i zastanawiałem się co wgl się stało. potem do mnie dotarło że babcia już nie ma tych leków które wydawało mi się że dała. przyszła do mnie ok. 4. okazało się że całą noc spałem. ugh. już sam nie wiem co jest na prawdę a co nie.

Has he lost his mind?
Can he see or is he blind?

znowu nie byłem na pierwszej lekcji. dowiedziałem się że mój znajomy chciał się zabić i jest w śpiączce w stanie krytycznym.

Raczej nie zdam, nie dostanę się na medycynę, nic nie osiągnę. jestem prawie pewien.

Strasznie mnie brzuch dziś bolał.

jestem taki zmęczony.

Is he alive or dead?
Has he thoughts within his head?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz