WE ARE WHAT WE ARE

WE ARE WHAT WE ARE

czwartek, 7 listopada 2013

nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda.

3:40 jak zwykle leżę.
5:10 znowu pobudka.
8:30. pora wstać. półprzytomny. myję się. ogarniam. wychodzę. palę. autobus jak zwykle spierdala więc idę do sklepu. palę. autobus. 10:05 wysiadam. spotykam dwie znajome z klasy. palimy. kończą im się fajki i nie wiedzą gdzie kupić więc idziemy do kiosku. ja im kupuję.
-a dzieci mają osiemnaście lat?
-ja mam.
-a mogę dowód?
-nie.
sprzedaje.
10:45. Geografia. nienawidzę tej szmaty.
Polski. lubię tego faceta. poloniści są super.
Łacina. 5-. czemu z takiego przedmiotu mam same dobre oceny.
Historia. nienawidzę szmaty.
do domu. po co szedłem na 4 lekcje właściwie.
dom. pusto. stoję w pokoju. siedzę. stoję. szukam czapki. siedzę. płaczę. przychodzi Hernes. szukam czapki. trochę śmiechu. i wgl.
wracamy do domów.
20:45 babcia wraca z wywiadówki. 4 jedynki na śródsemestr. 10 nieusprawiedliwionych godzin. nieźle. jestem chujowy.
nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda.niespełnione wyobrażenia część pierwsza. nuda. nuda. nuda. nuda. nuda. złe pomysły. nuda.
00:00 bardzo złe pomysły i obrazy w głowie.
00:45 musiałem wziąć leki.
niespełnione wyobrażenia część druga. nuda. złe obrazy. nuda.
1:23 teraz.

1:24 muzyka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz